تریبون مستضعفین ـ از زمانی که راه افتاد، خرج ِ ما را زیاد کرد. هر بار که از متروی ِ شهدا پیاده می‌شدم، کشش ِ کتاب‌های جدید، ناچار می‌کرد که هر چند کوتاه اما سری به این کتاب‌فروشی بزنم. کتاب‌ها به خوبی انتخاب می‌شود و به وضوح، دقت و شاید حتا وسواس در انتخاب آن‌ها را می‌توان مشاهده کرد. این می‌شود که شاید مرتبه‌ای نباشد که داخل کتاب‌فروشی بشوم و کتابی خوب برای خواندن پیدا نکنم.

دو سه نفر کتاب‌فروشی را می‌گردانند که فروشنده‌ی ساده نیستند. کتاب‌ها را می‌شناسند و می‌توانی از آن‌ها به عنوان مشاور نیز در انتخاب کتاب‌ها کمک بگیری. خود، اهل کتاب‌خوانی هستند و تجارت، هدف ِ نهایی‌شان نیست. برای منی که شاید روزها و شب‌هایم با کتاب و مطلب می‌گذرد، یک گپ و گفت ساده با اهل کتاب می‌تواند خوش‌آیند نیز باشد. این می شود که خیلی وقت‌ها، خرید کتاب با یک گپ و گفت نیز همراه می‌شود. می‌توانند در موضوعاتی نیز، سیر مطالعاتی خوبی در اختیارت بگذارند که تا حدی منظم‌تر کتاب‌خوانی کنی.

در اطراف میدان شهدا و بهارستان و هفده شهریور و خراسان و امام حسین، شاید این بهترین کتاب‌فروشی باشد که می‌توان پیش‌نهادش داد.

روی کارت تبلیغ‌ش نوشته است:

ـ پاتوق فرهنگی مدافعان انقلاب اسلامی

ـ محل توزیع آثار: امام خمینی، رهبر معظم انقلاب اسلامی، علامه طباطبایی، بهجت، مصباح یزدی، حق‌شناس، مطهری، جوادی آملی، مجتبا تهرانی، محمدرضا حکیمی، شهید چمران، علی صفایی حائری، آقاتهرانی، محمد مددپور، رحیم‌پور ازغدی، داوری اردکانی، شهریار زرشناس، سیدمهدی شجاعی، رضا امیرخانی، مصطفا مستور، سیدحسن حسینی، قیصر امین‌پور، فاضل نظری، دهنوی، سعید عاکف، کانون اندیشه جوان، سوره مهر، روایت فتح، کتاب نیستان، کتاب دانشجویی و ….

ـ پناه‌گاه آدم‌ها؛ در روزگاری که جان‌پناهی ندارند. ـ به جز کتاب‌های‌شان! ـ

ـ به ما سر بزنید، حتا اگر کتاب‌خوان نیستید! دعای‌مان کنید، حتا اگر قرار نیست به ما سر بزنید!

ـ نشانی: ایستگاه متروی میدان شهدا، شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت ۹ تا ۱۹، تلفن: ۰۹۱۰۲۲۶۱۰۶۰

همرسانی: